wake me up

Har haft en riktigt bra midsommar tillsammans med släkt och vänner! Igår till idag har jag varit ute i Kvarnåkershamn tillsammans med familjen Georgsson och Widange. Vi har kört femkamp, paddlat kanot, solat, ätit god mat, badat och haft det bra helt enkelt. Kul att få träffa grabbarna igen, har verkligen varit tomt utan dom två här nere på ön. Nu är midsommar 2013 över men lovet fortsätter ett tag till. Planer för veckan blir bl.a. jobb och köra gokart, plocka jordgubbar och förhoppningsvis få åka till stranden med mina vänner om vädret tillåter. Det är redan den 23 juni idag och jag har ännu inte fått besöka min kära toftastrand i dagsljus, det är på tiden att jag kan få åka dit nu tycker jag!
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0