tråkiiigt

Vad är meningen med att ha sommarlov och va ledig om man som jag ändå inte har någon möjlighet att ta sig till stranden pga att alla mina vänner och familj jobbar medan jag får ligga här hemma och inte göra ett piss. Har suttit ute och solat varje dag på min terass, sett gossip girl avsnitt till sent in på kvällen och sen gått och lagt mig igen. Aaah blir snart galen vill göra något kul, den här sommaren skulle ju bli den bästa men det känns som att den bara upprepar sig ifrån förra sommaren... Fast okej jag vet att det kommer bli bättre, på torsdag kommer Casper hem, familjen går snart på semester, vi ska till fårö och vecka 30 kommer Amalia och Johanna. Jag har saker att se fram emot och jag vet att sommaren knappt har börjat men just nu känns allt bara så tråkigt och värdelöst. Jag ska i alla fall börja jobba imorgon, va och hämtade kläderna igår så det ska bli skönt! Jobbar 6-11 och sen ska jag äntligen få ta mig ut till tofta för att sola och bada och sedan sova över där. Idag ska jag även ha min sista körlektion innan bilskolan går på semester. Så jag får blicka framåt och vänta på allt bra som kommer att komma! 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0