Sommarkrysset

Gårdagen blev väldigt lyckad, överraskningen va att Erik skulle komma hem en vecka tidigare ifrån USA där han har varit ett helt år. Tjejerna och Anton visste om det men grabbarna hade ingen aning och blev därför helt paffa och överlyckliga av glädje. Blev helt tårögd av att se det fina gänget återförenas igen, äkta vänskap! Det var bara en person som fattades och skulle ha varit med oss under den kvällen men trots att han inte var där så fanns han bland oss...

Min Lördag fick jag tillbringa med mina bästa på Toftastrand med strålande sol och bad i havet, heeelt underbart! Bästa dagen på hela sommaren hittills, nu är jag glad igen och ska inte längre klaga över att jag inte fått åka till Tofta än, hihi. Nu ligger jag i soffan för mig själv och ser på sommarkrysset, det har varit en lååång dag efter bara 5 timmars sömn inatt och jobb imorse så ska nog krypa till sängs snart.
Imorgon flyttar jag runt ön under en vecka, första stoppet blir på snäck i 3 dagar, ska bli underbart att få koppla av där nere i år igen och denna gång ha sällskap av min bästa kusin. Kommer bli en riktigt härlig vecka trots 4 dagars jobb!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0