one year ago

 
Detta var förra årets midsommar, en mycket bra sådan! Varje år brukar vi nästan fira ute i Tofta med släkt och vänner. Vi sjunger sånger, klär midsommarstången, dansar, äter god mat, kör 5 kamp och en massa mer. Det här härliga gänget har alltid gjort min midsommar till dom bästa och därför kommer det i år kännas jätte konstigt att jag inte ska va med och fira ihop med någon utav dem förutom min fina kusin Tove. I år blir det nämligen vännerna som jag ska få fira med. Först ska jag, Tove och Hedvig vara här hemma hos mig, grilla, dricka lite och självklart göra varsin sommarkrans. Vid åtta tiden ska vi bort till Nelly där resten av tjejgänget är på plats. Vi ska köra lite lekar och ha det trevligt innan vår skjuts kommer och hämtar oss vid halv nio och tar oss till Hörsne för att dansa och fira med en massa annat folk. Tror att denna midsommar kommer bli sjuuukt bra!!
Glad midsommar på er mina fina vänner, ta hand om varandra och ha kul!
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0