Hej hej sommaaar

Idag hade jag planerat att ta mig ut till Tofta för att sola och bada men självklart tillät inte vädret det igen... Istället fick jag ta en långpromenad med Jantemannen och sedan åka ut till träkummla brottet för att bada med Jakob. Det var rätt kallt i luften så blev bara ett snabbdopp innan vi åkte tillbaka hem. Nu har pappa även fixat körkortstester till mig som jag ska börja köra nu över sommaren. Perfekt att ha med sig nästa vecka när jag flyttar ner till Snäck! Folk tycker att jag är ute i god tid men jag tycker det är skönt att ha lång tid på sig att ta sig igenom allt isället för att lägga allt i slutet precis innan jag ska köra upp, den pressen klarar inte riktigt jag. 
Resten av veckan består av två jobbpass, poolparty hos Vendela där även en överasking väntar, en dag på Toftastrand tillsammans med Tove och Hedvig och sedan pick och pack inför medeltidsveckan då vi ska hyra ut. Mycket att se fram emot som står på schemat, i like it!
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0