Jul. 02, 2013

Vi fortsätter att ha det bra här. Igår var jag på stan och letade present till mamma, köpte även med mig två tröjor till mig själv... Sen åkte jag och J ner hit och tog det lugnt en stund innan det var dags att laga mat och få i sig lite mat i magen. Jag lämnade cykeln vid stan så gick från Norderstrand dit för att hämta den och få njuta av vår fina strandpromenad. Det är Almedalsveckan nu så det är otroligt mycket folk i Visby som vandrar omkring, jag är inte ett stort fan av politik så tycker det är lite småjobbigt med alla dessa politiker...
Idag har jag inga planer alls så vi får se vart dagen tar mig, ikväll ska vi i alla fall ut och äta med familjen och kusinerna. Det ska bli såå mysigt! Imorgon blir det jobb fyra dagar i sträck så flyttar vidare till systers lägenhet ikväll.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0