Saturday

Zumba, RPM (spinning), SH'BAM, bodycombat och bodyjam stod på schemat idag. Tjugo minuterspass med tio minuters break mellan varje körde jag på dansskolan. Så sjukt kul var det! Älskar alla dansstilar, musiken och tempot i både låtarna och i folket som är med. Fick även sällskap av Tove, Hedvig, Lydia och Camilla som gjorde att allt blev mycket roligare. Efter träningen så åkte jag och Tove med hem till Hedvig över en mysig lunch, åh vad jag tycker om mina tjejer, är så glad över att få vara hemma och umgås med dem igen!
Just nu ligger jag uppe på rummet och inväntar middag med våra grannar, senare ikväll ska jag, Hedvig, Oskar och Jakob ta en trip runt ön med Jakobs bil då han nyligen har tagit körkort, mycket trevligt! Ha en fortsatt bra kväll gott folk.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0