inte nu, inte igen...

Låg och vred och vände under hela natten inatt, var helt kallsvettig och vaknade upp med huvudvärk och återigen halsont. Bet ihop och tog en dusch och sen begav jag mig till skolan. Det blir allt värre och värre och nu börjar jag få samma problem som i Thailand, att inte kunna svälja eller prata klokt. Fanfanfan jag orkar inte med det igen!! Blir det inte bättre imorgon så får vi ringa till läkaren och köra en pencelin kur. Det enda jag inte ville skulle hända när jag kom tillbaka dök självklart upp... 
Har heller ingen ork till att plugga och ett nytt matteprov är inlagt nu på måndag, great! 
 
VIll i alla fall vara lite postitiv idag och säga grattis till fina Jakob som har tagit sitt körkort idag. Grymt bra jobbat!! 
 
Kvällen spenderades i min säng framför Katy Perrys film - Part of me. RIktigt bra och sevärd, det är mycket slit och kämpande bakom en kändis liv som man inte vet om och i filmen får man följa hennes upp och nedgångar genom livet. Hon startade en världsturné för något år sedan där hon åkte runt till olika ställen varje dag under ett helt år och spelade upp en 2 timmars konsert varje kväll. När hon fick tillfälle att vila så reste hon tillbaka till sin man för att umgås med honom under de fåtal dagar som gick. En fantastisk människa som aldrig ger upp! 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0