GA cup

Gårdagen spenderades tillsammans med en saknad vän. Vi var på stan och gjorde några ärenden, stylade till killen med lite nya fräscha kläder så här inför våren och slutet på den kalla vintern. Själv köpte jag endast ett par jeans och present till min älskade vän som fyller 17 år imorgon, herregud vad tiden går fort...
På kvällen drog vi hem till syrrans lägenhet och såg på film, åt lite godis och hade allmänt trevligt.

Idag var det GA cup som stod på schemat igen, drog bort vid elva tiden till säve och såg på tjejgänget i P18. De är ju så otroligt duktiga på att spela så är så kul att få komma bort och kolla! Min favorit var även duktig och gjorde ett mål i en utav matcherna, hoppas nu på att de kan ta sig vidare till final så att jag kan åka bort till åtta tiden och kolla lite igen.
Tills dess är det plugg som gäller...

 

/favoriten
2013-01-27 @ 21:29:40

DU har saker att berätta för mig imorn lilla vän!!
DU ska även veta att DU är världens bästa!!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0