ständigt pluggtänk

Vill så gärna skriva om en massa intressanta saker som händer i mitt liv just nu men problemet är att det inte är något kul som händer för tillfället... Jag går i skolan, kommer hem, ser på tv (one tree hill), degar på soffan ett tag, tar tag i lite plugg, äter, pluggar ytterligare lite till, kollar instagram, kollar facebook, kollar bloggar, kollar twitter och sen somnar jag vid elva tiden. Så upprepas mina veckor dag ut och dag in, klämmer även in ett träningspass då och då och brukar ibland dra tilll syrrans lägenhet och träffa henne men det är i princip allt. Låter det kul? NEJ. 
Jag är så jäkla trött på allt plugg just nu, det tar aldrig slut och kör slut på oss ungdomar som bara den. Kan det inte räcka med att man går till skolan, pluggar från 08.00-15.30 och sen kan man gå hem och göra precis vad man vill utan att ständigt ha pluggtänkande i huvudet?! Vad fan är det för liv om vi måste ta med oss plugget hem också? Vi måste väl få leva våra liv som vi vill lite också! 
 
Ledsen för ett deppigt, tråkig inlägg men var tvungen att få ut det ur mina tankar. 
Återgår nu till plugget...



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0