six years

Har nu blickat igenom de senaste 4 åren genom alla mina skrivna blogginlägg. Herregud vilka minnen som kommer upp, både positiva och negativa. Det är verkligen en öppen dagbok genom livet som alltid kommer att finnas kvar. Jag hade en blogg innan den här också som tyvärr försvann, tror att den startades år 2007. Kan inte fatta att jag har orkat hålla på i över sex hela år men tröttnar gör jag aldrig. Det är så otroligt skönt att bara kunna få skriva av sig ibland och släppa allt annat för en stund. Det behöver inte vara intressant eller bra för ett budskap förmedlar det alltid. Allt utvecklas hela tiden så som skrivandet, åldern, utseendet, vännerna, skolan och ja, helt enkelt livet. Otroligt kul att blicka igenom!
Här är ett urklipp utav åren som gått. 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0