Lördag

Jullovet fortsätter att gå och så gör även mina arbetsdagar. Nu är det en veckas jobb i sträck som gäller så bäst att vara pigg och hålla humöret på topp! 

Efter jobbet kom min fina pojkvän hit och gav mig världens bästa julklapp, den här fina buketten och fint kort som han hade skrivit och berättar att vi två ska åka själva på en weekend till Stockholm! Åh så glad jag blev!!! 
Vi hann bara ses en liten kortis innan han sjutsade ner mig till stan där jag mötte upp fina Isabella. Vi lunchade på Café Amalia och hade det trevligt. Som synd är så åker hon tillbaka till Stockholm redan imorgon men jag ska försöka hälsa på henne där uppe nästa gång så förhoppningsvis tar de inte så lång tid innan vi ses igen. 
Nu är kusinerna här och har gjort sig fina hos Mikaelas egna lilla frisörsalong. Ikväll blir de läggdags tidigt igen då det blir jobb imorgonbitti. 







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0