Första advent

Igår blev det julmarknad med Amanda och Hedvig inne i stan och i förrgår var jag i Bläse med släkten och Hedvig. Två härliga dagar av helgen!! På lördagskvällen hade jag även lite fest hemma hos mig med några tjejer ifrån klassen, Hedvig, Tove och hennes kompis. Vi körde dricklekar och sjöng Singstar innan vi drog ner till krogen där tre kändisar ifrån Paradise Hotell va bland annat. Sjuka människor detdära men de va kul att få se dem i verkligheten! 
 
Idag börjar jag inte förens kvart i ett då jag har matlagningsprov som väntar. Så har pluggat lite inför det och hoppas nu att det mesta sitter. Ikväll blir det träning 
och annat plugg som väntar, ha en bra Måndag gott folk! 
 





 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0