12 december 2013

Hittade mitt fula jag på en vägg idag, haha! Steffen firar tio år och hade gjort fyra stora collage av bilder från de senaste årens studenter. Fick sluta redan vid elva idag så då åkte jag hem och gjorde en ny jullista på Spotify, kände att familjen behövde det nu inför jul. Hann se Jakob i tio min också innan jobbet ringde oh tog honom ifrån mig... Tur att vi ses nu i helgen och ska julshoppa imorgon, längtar redan!! 
Snart är det dags att göra sig redo inför kvällen konsert med Håkan, ska bli riktigt kul att göra något annorlunda, har aldrig varit på en riktig konsert förut, senaste gången va när jag skulle på Rihanna och hon ställde in så hoppas inte att samma sak händer ikväll... ;) 









Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0