HAPPY BIRTHDAY

Idag är det ingen vanlig dag för idag fyller min bästavän Hedvig hela 18 år!! 
Äntligen är det hennes tur att få bli vuxen och se världen på ett annat sätt, nu är de körkort som gäller, drinkar som kan beställas in, lotter hon kan köpa och klubbar hon kan gå på... och ja MYCKET mer! Dagen ska firas med kvällsfika hemma hos henne tillsammans med hennes släkt och lilla mig och Tove, sedan ska vi ner till Wallers och sätta oss där så hon kan få beställa in sin första LAGLIGA drink! ojojoj... 
 
Vill återigen säga ETT STORT grattis till dig Hedvig, njut av denna dag så mycket som det går så ska jag och dina närmaste se till att du får en av de bästa dagarna i ditt liv för det är du värd! Det finns ingen som är så fin som dig min finaste vän, I love you
 
 
 
 
H
2013-08-19 @ 16:16:34

Alla tack,kramar, pussar o tårar som fällts från mitt håll är ändå inte tillräckligt efter allt du gjort o gör mig.
Men återigen, STORT TACK för att du, tillsammans med andra, gjorde min födelsedag till en SÅ BRA DAG!

Love u my girlfriend!!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0