back on track

Haft en kort skoldag idag igen, började åtta och såg en dokumentärfilm fram till 11.00. Efter det gick läraren iväg så fick vi prata ihop oss om vad vi ska ha för spex tema till skolfotot som är redan nästa vecka... Jag vill ha 80-tals tema men de är många olika åsikter i min klass eftersom att majoriteten av oss är tjejer också så vi får helt enkelt se vad de blir... Kommer nog bli kul vilket som! 
Efter skolan drog jag förbi bilskolan och bokade lite körlektioner, risktvån är på G, skrivningen och min uppkörning är nu även bokad... är en annnning nervös. Hade inte riktigt räknat med att boka allt nu, men Monika körde på och tyckte att jag skulle göra allt nu så vad gör man inte? Hoppas innerligt att de kommer gå bra i alla fall!! 
När jag kom hem stekte jag lite pannkakor sen var de dags att gå med Jante så vi tog en långpromenad bort till Maxi där jag köpte nya anteckningsblock som de var dags för nu. Jag har nu ätit och pluggat lite, ikväll väntas IDOL. 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0