three days

Nu är det bara tre dagar kvar tills jag får hem min nya älskling (Mac-datan), kommer bli underbart att få ha något att pyssla med framöver, det kommer nog även bli roligare att plugga då vi ska få använda den på varenda lektion, underbart! För övrigt så ligger jag bara hemma och pluggar om dagarna typ, det tar aldrig slut, när man är klar med en grej så får man hem en ny uppgift osv. Men till helgen ska jag i alla fall få umgås med mina underbara vänner, kanske till och med blir en klassfest om vi har tur, så har lite att se fram emot! Det tråkiga är att över hälften av alla på Gotland har gått och blivit sjuka, som tur var har jag lyckats klara mig men känner på mig att det även kommer att drabba mig snart, det är svårt att hålla sig undan. Huh!
 
Imorgon blir det mys med Tove och Hedvig, vi ska ut och äta på Creperiét eller så tror jag, väldigt behövligt med det bästa sälskapet. Men nu är det dags för Kristallen, ha det gött!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0