plugghäst

Plugg, plugg och ännu mera plugg, det är vad min dag har bestått av i stort sett... Jag har även varit på jobbet vid 04.45 i morse för inventering. Vi var klara klockan sju redan så vi fick ta en lång god frukost sen kunde vi dra hem. Det var även mitt sista pass för den här säsongen, jätte tråkigt tycker jag för alla människor på maxi är helt underbara och jobbet är väldigt kul så kommer att sakna det väldigt mycket! Just nu känner jag hellre för att jobba än att gå i skolan. Men till nästa sommar är jag förhoppningsvis tillbaka där igen så det känns bra.
 
Idag har jag även varit duktig och städat mitt rum så nu kan jag njuta resten av kvällen och bara ta det lugnt. Ha en fin helg.
 
 
Bästa syster
<3
2012-09-01 @ 18:38:18

love you!

tove
2012-09-02 @ 15:36:25

Guuuud vad du kämpar hjärtat <3 du är så duktiiig!

Jättefin bild!!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0