instagram

 
Upptäckte just att man kan importera sina instagram bilder till bloggen, perfekt ju. Vet dock inte hur man förminskar bilden ifrån min Mac dator så ni får stå ut med att den blev lite stor för tillfället.
Dagen har ägnats åt att göra en massa plugg, har försökt att börja på mitt argumenterande tal och gjort färdigt några matte uppgifter men har fortfarande mycket kvar att göra, suck.
Som tur var har jag en lång håltimme imorgon och en studiedag på Fredag som jag ska utnyttja till att plugga på. Det är precis vad vi behöver just nu så det passar bra.
På måndag kommer min fina syster hem för att stanna över veckan och Frida fyller även år så vi ska ut och äta med tjejerna i klassen, sedan är det min och lillasysters tur att firas under torsdag och söndagen. Med andra ord så kommer nästa vecka att bli grymt bra! 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0