3,5 år

Som ni har märkt så har jag börjat återgå till mina bilder istället för att skriva en massa om min vardag. Det är så mycket i skolan just nu som jag inte har sådan stor lust att berätta om p.g.a att det inte finns något roligt att säga så därför får jag visa mina ord genom mina bilder. Men självklart så ska jag ändå fortsätta att skriva så ofta jag kan. Jag har faktiskt en nyhet för idag och det är att jag fick behålla mitt sommarjobb på Ica Maxi under nästa sommar också, vilket jag är så otroligt glad över. Jag trivdes verkligen bra där med den härliga personalen och det härliga bemötandet ifrån alla kunder.
Det känns skönt att äntligen ha fått tillbaka motivationen till att blogga igen, kan inte fatta att det var runt tre och ett halvt år sedan jag startade denna blogg. Det har verkligen blivit som min lilla dagbok som det är så kul att blicka tillbaka i. Alla förändringar som har hänt och nya möjligheter som har dykt upp. Från att ha varit en liten tjej till att snart ha tagit studenten och blivit vuxen... Önskar verkligen att man kunde stanna tiden för en stund för den springer i väg alldeles för fort.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0