where i stood

Hej på er!
Idag var det den så kallade "3a dagen" i skolan då alla treorna får klä ut sig till något som tillhör ett tema och temat idag var bokstaven M. Mina fina vänner på bilden nedan var bl.a. maratonlöpare och munkförsäljare. Så söta de alla var! 
Vi hade en två timmars lång håla då vi tjejer i klassen satt i caffis och lyssnade på musik och kollade runt på allt folk medans vi samtidigt försökte anstränga oss till att plugga. Det gick väl.... sådär. 
Fruktslottet eller vad man ska kalla det som ni fick se ingick i dagens lunch. De måste ha hört om mitt tal jag höll angånde skolmaten tror jag för imorgon blir det även pannkakor? Lyx. 
Imorgon ska jag få träffa mina underbara tjejer som jag har saknat så obeskrivligt mycket!! Kvällen kommer att bli bäst och vi firar in höstlovet på det bästa sättet, girl/deep talk och en massa mys! 
Livet rullar på. 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0