Gästbloggar

Hej dagboken! 
 
Idag har jag haft samhällskunskap och kommunikation. Vi hade prov på kommunikationen där jag kom fram till att kvinnor är komplexa och oklara varelser. Jag har också fått insikt i hur man borde agera i kvinnosällskap, d.v.s väldigt "ordligt" Man skall ständigt fråga saker, säga att man älskar dem och vara allmänt känsligt, brudar älskare!
På samhällskunskapen snackade vi sönder och gjorde egentligen ingenting, vi skall debattera om en budget som olika partier, jag blev socialdemokrat… Vilket gör att jag skall se till att allt och alla är likadana, och lika mycket värda etc. - Varierat samhälle, here we go!
Nu har vi spanska och jag jobbar med overachiever och födelsedagsbarnet. (4:e)
overachiever jobbar som vanligt hårt och sliter som en hund för betygen - STARKT
födelsedagsbarnet gottar sig i sina nya string och snygga BH. Hon har även fått en sjukt snygg tröja, svart och vit! Bra val av presenter, overachiever och Tove!
Funderar på en dagens outfit för bloggen. 
 
Jeans - Jc 899kr
Skor - Team sportia 699kr
Linne - JC 99kr
Stickad tjocktröja - MQ 699kr
Vita strumpor - Mammas garderob 29kr
 
// Simon Bering 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0