Fredag

Idag har jag, Tove och syster varit ute och tagit fina höstbilder! Här hemma väntas det släktmiddag med god mat samt lite dessert. Vi ser glatt framemot detta!
 
Dagens händelser: Jo, jag var i gallerian där det hölls fotoutställning med bilder från elever där jag deltog med två typiskt godländska bilder. Frida vann med båda sina bilder!!! De var verkligen fina.
Efter detta mötte jag upp kusinen och vi drog hemåt. Sedan dess har vi förutom att fotografera softat i soffan och välkomnat helgen!
 
Imorgon hölls det modevisning på Adelsgatan. Det skall bli kul att se vad det finns för roligt utbud i höst! :)
På kvällen blir det troligtvis lite partay och skoj med tjejerna, det ser jag mer än framemot.
 
Ni får ha en fortsätt bra fredagskväll, det skall
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0