ETT GRATTIS FYLLT MED KÄRLEK TILL MIN STORA TJEJ!

 Hej och grattis min älskade vän och kusin på 17års dagen!
Jag fick en snilleblixt när jag låg och skulle precis blunda och somna in att jag tänkte överraska dig med ett litet blogginlägg, för konstigt nog kan jag ditt lösenord mohaha. Jag hoppas att du denna natt får en djup och härlig sömn samt drömmer om något härligt!  
 
Jag skall kortfatta mig, även fast det är så FUCKING SVÅRT!
Du är världens finaste, mest omtänksamma tjej gumman och jag älskar dig för den DU är! Hur knasig, tokig och galen du än är spelar ingen roll, för du är Amanda.
 
Jag vill bara tala om för dig och alla andra hur otroligt lyckligt lottad jag är som har dig som vän! Du står mig oerhört nära, du vet saker om mig som ingen annan vet. Vi är ETT <3
Vi ses imorgon i skolan, då skall du få en bamsekram!
Du är mitt <3
Jag älskar dig
/ Tove
 
 
DUÄRBÄSTBÄSTBÄSTBÄSTBÄST
 
PS: ETT FUCKING JÄVLA ÅR KVAR TILL KROOOOOOOGEEEEEEEEEEEEEEN!!!!! :D :D :D
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0