De senaste dagarna i bilder och ord

Jag drömmer mig bort till Thailand just nu för känner mig dränkt i allt plugg jag har, bara 60 dagar kvar nu...
Jag har just införskaffat en ny Iphone 4s, den bästa inversteringen jag har gjort på länge, trivs som fisken i vattnet med min nya älskling.
Denna bild förklarar hela min vecka och hur hela mitt liv ser ut just nu, så här mycket plugg är det som jag får ta med mig hem varje dag ungefär. DRYGT SOM F***N!!
Igår åt jag ute på Joda med några vänner ifrån klassen, det var jätte mysigt. Efter middagen så gick vi och såg på bio, Taken 2. Min åsikt var att den inte alls var lika bra som ettan men så är det väl med de flesta uppföljnings filmer. Den får 5/10 i betyg! haha.
 
Ikväll blir det en mysig kväll med mina fina vänner, ska bli riktigt kul att få träffa dom, det var ett tag sen senast.
Ni får ha en bra Lördagskväll.
xoxo.
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0