bilder ifrån gårdagen och idag

Frida vann fototävlingen igår med båda sina Visby bilder. Så vi var nere vid St Nicolai för att dela ut priser till vinnarna och höra på lite sång och musik. Vid två tiden så blev det mingel uppe vid gallerian där våra fina bilder nu är utställda. Gå gärna dit och kolla om ni har vägarna förbi. 
Mot kvällen blev det släktmiddag för att fira mig och Lovisa som har fyllt år. Det blev en jätte mysig kväll och jag fick fina presenter utav min söta släkt! 
Var på modevsningen nere vid Adelsgatan idag för att se på tjejerna och kolla in hösten mode. 
Efter den så köpte vi med oss lite mat för att sedan bege oss hem till Joanna. Riktigt trevligt hade vi och nu laddar vi upp inför kvällen då det bjuds på dans och en galen kväll!  
Jag idag, puss
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0