Senaste

Förra helgens barndop var otroligt mysigt, min kusin var så oerhört söt och gullig. På kvällen hängde jag och Tovsi med August och Jonas, trevligt!

Den här helgen firade jag och tjejerna Lydia, vi köpte en massa fina inredningssaker till hennes lägenhet som jag tror att hon blev väldigt glad för. Vi blev även bjudna på en god middag och efterrätt till det. Sedan spenderade vi kvällen med en massa tjejsnack och mys.
Idag blev det ett tidigt gympass tillsammans med Oskar, riktigt skönt att få starta dagen med träning för att sedan komma hem och bara ta det lugnt resten utav dan. Dock måste jag ägna några timmar till att plugga som alla andra söndagar men det är sådant man får ta, nu är det trots allt bara 25 dagar kvar tills vi åker!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0