Längtan

Beroende av min mobil, min dator och min systemkamera just nu därför bjuder jag på grymt mycket bilder men jag hoppas att ni tycker att det är helt okej ändå. Foton och bilder är en del av mitt liv och min vardag därför är det svårt att låta bli. 
 
Veckorna rullar på som vanligt. Äta, skola, äta, plugga, träna, äta, plugga, sova osv. Det är inte så mycket roligare än så just nu tyvärr. Det är fullt upp med skolan eftersom att det börjar närma sig slutet på terminen. Längtar tills allt är över så man får pusta ut för ett tag, har snart igen ork kvar längre, det märks för varje dag som går... Men nu blickar vi framåt, det är bara 20 dagar kvar till Thailand nu, ja ni hörde rätt TJUGO. Så jäkla underbart! 
Tills dess ska jag njuta av julen som närmar sig med stora steg. I år har vi brytit imot alla traditioner pga att vi åker så vi har redan hunnit med att sätta upp en julstake i mitt rum, jag har bakat pepparkakor och Lovisa har gjort julgodis. Pappa har gjort sin årliga glögg och mamma har köpt ifrån butiken, till helgen ska vi baka lussebullar och så har jag o Lovisa fått varsin julkalender som vi har börjat öppna för att räkna ner dagarna till Thailand istället för julafton. Åh vad jag tycker om den mysiga julen, nu fattas snart bara snön och Bläsejulmarknad sen är jag redo att dra till värmen! 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0