ha tålamod

Saknar redan min pärla, var så kul att ha henne här nere igen. Men i sommar är både hon och förhoppningsvis de andra tjejerna tillbaka, då ska vi se till att umgås extra mycket och hitta på en massa roliga saker med gänget. Långhelgen har varit helt underbar. Lördagen blev väldigt lyckad tillsammans med det bästa folket!

Imorgon är det dags för det sista, största, svåraste och det jobbigaste nationella provet i hela ettan... ämnet är matte och vi kommer hålla på ifrån 09.30 imorgon till klockan 14.00 så det gäller att vara på hugget och ha en effektiv hjärna på G! Jag ska göra allt vad jag kan för att få ett bra resultat och kämpa in i det sista. Nu är det verkligen inte långt kvar av ettan så det är bara att bita ihop och köra!

För övrigt har jag bara legat ute i solen och pluggat hela dagen sedan man kom hem, har även umgåtts med min fina.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0