DIVIDED

Är såå glad, äntligen har divided kläderna kommit hit till lilla Gotland. Nu är det bara gina tricot kvar så är jag nöjd! Har shoppat en klänning och en tröja idag. Ikväll ska jag och pojkvännen min laga mat till oss och syster, mysa framför tvn med massa godis och bara ta det lugnt.
Imorgon blir det övningkörning och den efterlängtade dansavslutningen som jag ska gå och se på, blir lika imponerad varje gång av hur duktiga alla har blivit! Ibland saknar man tillbaka till dansen lite, känslan man får när man står på scenen och känner att man har lyckats eller tvärtom. Alla härliga människor och bra danslärare som man hade... Det var en bra tid! 
Nej nu är det dags att sätta igång med maten, ha en bra Lördagskväll. 
 hahahah hälsningar ifrån oss!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0