Mina fina är hemma igen

Äntligen är mina favoriter hemma på ön igen och båda verkar ha haft det toppen tillsammans med deras familjer. Gud vad härligt! Ska verkligen bli kul att få träffa dom igen och höra allt dom har varit med om där borta. Hedvig har shoppat en massa snygga kläder och jakob har blivit brun med sin fina goggles bränna, haha! Är inte alls avis här inte... Drömmer mig bort lite smått och längtar nu till Thailands resan som kommer att göras i jul tillsammans med familjen och farmor o farfar.
Nu är det sista dagen på lovet innan det blir back to school... Jag har i alla fall haft ett rätt så lugt och mysigt lov ändå så nu känner jag mig nöjd och kan ta tag med nya klurigheter i plugget igen, det börjar bli dags för nationella.
Hoppas att ni får en fin sista dag i det härliga vårvädret och njuter av det så mycket ni kan!
Puss och kram
Hedvig
2012-03-04 @ 18:39:37
URL: http://ladebeck.blogg.se/

Jag är glad över att vara hemma hos dig igen Amanda! Nu ska vi hitta tillbaka till tiden vi alltid hade förut, då vi hade tid till varandra nästan jämnt!

Glöm inte bort att jag älskar dig, MIN favorit!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0