summer

Känner mig ensam här utan familjen, det blev lite mer tomt än vad jag trodde att det skulle bli. Har i alla fall jobbet att sysselsätta mig med så länge så det är bra. Har även umgåtts lite med Jakob och imorgon ska jag träffa tjejerna över en middag, så jag klarar mig rätt bra ändå!

Midsommaren i år blev en succé. Jag hade det jätte mysigt ute i Tofta på Fredagen då jag var där tillsammans med min familj och min fina kusin. Vi var nere på stranden, åt fika och myste uppe hos Stockholmsgänget. På Lördagen jobbade jag på morgonen, sedan begav vi oss bort till kusinerna för att äta lite mat och köra lite lekar tillsammans med annat folk. Det blev en riktigt lyckad kväll det med tillsammans med underbara människor. Kan lägga upp lite bilder så ni får se. 

(När jag inte uppdaterar här så finns jag på instagram @amandaekloff

Ha det gött!
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0