20 Februari 2012

Hejsaaaan!
Börjar sakna min blogg nu. Känner för att skriva av mig lite för det var ett grymt bra tag sedan jag gjorde det nu, vet inte om det är någon som följer min blogg längre men strunt samma, jag kör på ändå!
Har inte skrivit något sedan Järvsö så jag får väl börja därifrån.
Det har faktiskt inte hänt så mycket, jag tränar på Friskis någon gång i veckan, umgås med Jakob och vänner, drömmer mig bort till värmen och bara väntar på att det ska bli sommar, går i skolan och pluggar. Ungefär så ser det ut just nu under denna låååånga gråa vinter här på Gotland.
Jag har även varit ute och sökt en massa sommarjobb till i sommar och hoppas nu på att jag får något av dem. Jag har fått svar ifrån Kneippbyn än så länge då jag ska på intervju dit nästa måndag. Kommer vara lite nervös men jag ska bara försöka vara mig själv och göra mitt bästa så får vi se hur långt det går.

I helgen var jag ute och åt med några tjejer ifrån klassen. Det var riktigt mysigt och efter det så gick vi och såg filmen En gång i Phuket, en riktigt bra film som jag starkt rekomenderar! Det blev en riktigt bra kväll med trevligt umgänge som avslutades med att jag fick sova hos min underbara pojkvän.
Nu är det en ny vecka och bara en vecka kvar tills det är sportlov. Jag borde längta lite mer till det än vad jag gör men både Hedvig och Jakob åker iväg till Shweidz(?) och New York och själv får man stanna kvar här på ön och inte göra någonting. Men jag har i alla fall fått boka upp Tove och Frida någon dag i veckan som är kvar här med mig så det blir nog bra ändå!

Hoppas att ni får en bra vecka och ett bra lov, se till att njuta av det!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0