Stockholm

Ska snart hoppa på båten så slänger in ett litet kort inlägg innan jag drar. Igår åkte jag, Lydia och Casper på en liten roadtrip till follingbo kalkbrott för att bada innan solen gick ner, det har verkligen blivit mycket kallare i vattnet nu på sista tiden men det var ändå härligt att få ta ett sista dopp i slutet på denna sommar. Efter kalkbrottet körde vi ner till Reno för att hyra en skräckis och sedan begav vi oss hem till mig för att se den och mysa med popcorn i famnen.
Idag har jag packat ihop det sista, gjort mig iordning, gått med hunden, besökt tandläkaren och sett på Eva och Adam filmerna tillsammans med Lydde och Lovisa.
Men nu är det dags för oss att dra så ni får ha en fin vecka så skriver jag när jag kommer tillbaka till ön igen.
Puss och kram



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0