Ikväll kör vi!

Inspark på hp ikväll, kommer bli så jäkla grymt med de bästa människorna!
 
Förlåt för dålig uppdatering den här veckan har haft mycket att göra. Bl.a. så har pappa fyllt år så släkten var här på besök, jag har varit på informations kväll inför våra nya mac datorer som vi får den 7 spetember, sen har jag varit ute på promenader med vännerna och tränat på gymmet och idag blev det en fika på stan med tjejerna ifrån klassen. Jag gillar verkligen vårat tjejgäng i klassen nu, de nya tjejerna som kom in nu i tvåan är jätte trevliga och har redan lärt känna några av dom riktigt bra, kul!
Men nu blir det lite plugg innan jag ska börja göra mig iordning inför kvällen, ha det så bra till alla er som läser! :-)
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0