Älskade snäckan

Imorgon ska vi ut till snäckan på läger med min nya mediaklass, tror att det kommer bli två riktigt bra dagar! Vi ska hålla på med filmproduktion i olika grupper, laga god mat tillsammans som vi var och köpte idag och sen ska vi bara mysa och umgås. Det var nämligen på snäckan i Klintehamn som jag konfirmerade mig för två år sedan så har bara bra minnen där ifrån som jag nu hoppas på att man även kan skapa med denna klass. Det enda negativa jag har med lägret är att min finaste Hedvig inte kommer att vara med, åh vad det redan är tomt utan henne i klassen... Det kommer inte bli lätt att ta sig igenom dom här två åren utan henne men jag får försöka göra mitt bästa ändå.
En till nyhet är att hela min klass ska få varsin ny Mac data, gissa i fall vi blev glada igår när rektorn ropade upp det i aulan, sååå underbart!
Uppdaterar nog inte där utifrån så vi ses på Lördag igen, ha det bäst!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0