3 oktober Måndag

Plugg,plugg,plugg och jobb,jobb,jobb.. Där har ni svaret på varför jag inte har skrivit på länge för det är de mesta jag har gjort under min tid på sistonde.
Vill börja med att säga grattis i efterskott till min kära vän Frida som fyllde 16 år i Lördags, har inte hunnit fira henne än men det är ännu planer på gång.. kan tyvärr inte säga vad riktigt än för då förstör jag överaskningen.
På Torsdag kommer min underbara syster hem igen över fyra dagar för att fira mig och lillsis. Gud så jag  längtar, ska verkligen bli kul att träffa henne igen, har inte träffat henne sen i slutet av Augusi ungefär. Så på Fredag kommer släckten så ska vi ha det trevlig och helgen spenderas bara med henne och familjen, mys!
Ni får ha en bra vecka!

Anonym
2011-10-04 @ 08:05:56

gud vad jag hatar den där bilden.. Men jag längtar väldigt mycket efter dig och de skall bli så enormt kul att komma hem igen.. pusss mitt födelsedagsbarn!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0