just a dream

Hejsan. Jag hade en jätte trevlig valborg med mina fina vänner. Vi var på stan en liten sväng, drog hem till Peter, tjejerna bakade kladdkaka, körde lite dans för varandra, truth and dare, jag har aldrig... mm. En mycket lyckad kväll!
Imorgon är det äntligen dags för mig att köra mitt friskis pass som jag påbörjade med redan i vintras, är lite nervös men det ska nog gå bra förhoppningsvis.
Jag ville också säga grattis till snyggingen Fanny som fyller år idag, hoppas att din dag har varit super så syns vi på Lördag, då jäklar kör vi!
Annars rullar skolan på som vanligt, det är inte sådan lång skoltid kvar nu så det är bara att bita ihop och ta i in i det sista. Därför får jag börja plugga lite nu inför nationella i matten som är på Torsdag...
LOVE A.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0