Leksand

Nu sitter man här i den mysiga lilla staden Leksand. Jag och Lydia är och hälsar på hennes släkt här och planerar att vara kvar här tills på Söndag. Då jag kommer hem vid tre tiden ungefär så man hinner att vila upp sig lite innan skolan börjar igen..

Vi åkte förbi Gävle påvägen hit där Lasses nya tjej bor i en mysig liten lägenhet, den var verkligen hur fin som helst så jag och Lydia har bestämt att vi ska åka upp dit någon gång och bo där medans Elinor åker till Gotland och hälsar på Lasse!
Vi stannade där för att äta lite mat och Lydia fick sitt hår färgat av Elinors barn. Sen drog vi vidare runt fem tiden och hamnade sen här någonstans runt sju. Nu har vi precis ätit god mat och packat upp lite och snart blir det en god efterrätt som Lasses syster har gjort. Mums!

Imorgon ska Lydia få bli min lilla guide här i Leksand. Vi får se vad vi hittar på men vad som är planerat är att vi ska spela tennis någon dag och åka till Borlänge för att shoppa!
Ha det så bra för det ska vi ha!

PUSSS




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0