Just belive it

Nu kör vi, nu har jag bestämt mig för vad jag vill gå och jag har två av mina bästa vänner med mig vid min sida och tillsammans ska vi ha det så sjukt kul i tre år framåt! Så länge jag har Frida och Hedvig med mig så vet jag att jag kommer att klara det här, bara jag tror på mig själv och kämpar. Jag ser fram imot en förändring och idag fick mig att bara längta ännu mer!

Sammhälle Media 2011 here i come, so watch out!

tove
2011-01-23 @ 09:54:19
URL: http://tovewidange.blogg.se/

ÅH VAD ROLIGT AMANDA! Sam media är perfekt för dig! Lets go, glöm inte bort mig bara när du byter skola :( kommer ju inte få se dig mer då.. njuter av dom sista månaderna nu när jag kommer få se dig. snyft!



pussss

A
2011-01-23 @ 13:54:58

Tack Hjärtat! :)

Jag kommer aldrig att glömma bort dig gumman, vi träffs ändå, det ska jag se till! :)

hihi jaa det får vi göra! <3

PUSSS




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0