Vill ha vår nu!

Teatern var riktigt bra igår, värd att se! Skrattade en hel del och det var trevligt att göra någonting anorlunda för en gång skull.

Imorgon blir det ett besök på Rickardsteffengymnasiumet med alla som ska gå sammhälle sen. Ska bli riktigt intressant faktiskt! Josefine får väl guide mi och Hedvig runt skolen så vi fatta någe ;)
Efter det får jag se vad jag hittar på, kanske umgås med någon av tjejerna eller drar hem till Jakob, vi får se.

Snart är det äntligen sportlov, ska bli hur skönt som helst! Nu har jag också skickat in mina val.

1. Samhällsvetenskapsprogrammet - Medier, information och kommunikation
2. Barn- o fritidsprogrammet - Socialt arbete
3. Handels- o administrationsprogrammet - Handel o service,lärling

dom blev det, men hoppas på det första!






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0