I´m back!

Heeeeej!
Jag lever och mår bra! Har inte skrivit på väldigt länge nu jag vet och jag vet inte hur många det är som följer min blogg och som har koll på mig men om ni vill veta så tänkte jag skriva lite om vad jag har gjort på sistonde..

Det har varit väldigt mycket med skolan så det har tagit upp en stor del av min tid på sistonde. Nationella har börjat nu också så det har varit en massa plugg inför det och en massa andra prov. Men det är bara att kämpa på nu det här sista året på Solberga, det var mitt nyårslöfte och det ska jag hålla! 
Jag har också varit väldigt mycket med Jakob, gymmat, varit med Josefine idag, träffat andra vänner mm.
Förra helgen var också min fina vän Jessica här nere på ön och hälsade på mig. Det var riktigt kul och trevligt tyckte jag! Önskar att hon kunde bo här så man får se henne oftare, hon är verkligen en jätte söt tjej! 
Vi var och spelade bowling, träffade mina vänner, såg på film, åt god mat, var och fikade mm.

Nu i helgen så ska jag träffa alla mina favoriter och bara få umgås med dom, kanske träna lite också om jag får tid över. Det blir nog en bra helg i alla fall!

LOVE




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0