slit lönar sig

Efter allt mitt hårda jobb tillsammans med hedvig som började i somras och slutade i oktober-november så kan jag nu äntligen använda pengarna till något jag har behövt länge. En ny HP data!!!! Köpte den idag och är riktigt nöjd.

Julaftonen igår var jätte mysig tillsammmans med familjen och farmor och farfar. Fick en massa paket och blev överlycklig för precis ALLT! Vi gjorde även en jättefin tavla tillsammans allihopa, ska visa den snart. Hoppas att ni alla har haft en lika fin och mysig jul som jag.

Idag kommer kusinerna hit för ett till julfirande, ska bli riktigt mysigt.

Puss och kramar ifrån en glad tjej.

 
Made by: Amanda Eklöf, Lovisa Eklöf, Mikaela Widange, Marie Eklöf, Jerry Eklöf, Bert-Åke Eklöf, Carola Eklöf




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0