sommaren börjar närma sig sitt slut..

Allt blir nytt och jag kommer att få min underbara vän Hedvig i min klass som jag är så glad över, så på så sett ska det bli kul men sommaren har gått så fort det här året att man inte vill att det ska ta slut riktigt än.
Jag har i alla fall en spännande helg att se fram imot och på torsdag fyller snyggingen år så då ska vi ut och fika på stan med alla fyra tjejer och fira henne. Vad jag ska göra resten av helgen kan jag tyvärr inte berätta p.g.a att det är lite överaskningar på gång... ;)

Slänger upp lite bilder någon dag så jag kan visa vad jag har gjort under min sommar. Hoppas att eran har varit super och kul att en del ännu läser min blogg även om jag inte uppdaterar så mycket!

Puss och kram / A.

 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0