Rickard Steffen gymnasiumet

Ja nu har jag då bytt skola, fått nya klasskamrater, börjat på en helt ny nivå med inriktningar och annat. Helt enkelt startat ett nytt kapitel i mitt liv! Det är fortfarande lite skrämande och jag saknar redan min gamla klass otroligt mycket men man måste gå vidare för att komma någon vart och det har börjat nu. Hittils har det gått bra med allting, det är super roligt att få gå med sin bästa vän i ett år. Det ser jag fram imot! Är även glad att jag och Frida hamnade i samma klass igen, vi har nu gått tillsammans med varandra i 10 år och vi har tre till år att se fram imot med varandra. Så att få gå med sina närmaste vänner i samma klass är super kul och jag kan inte begära något mer!

Ikväll ska det ut och säljas frallor. Jag och Hedvig ska ut till Vibble och fortsätta där. Är det någon i Visby som är intresserad så hör av er till mig, jag skriver ut information här!

Kraam :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0