memories

Mysig dag igår. Johanna kom in till stan redan vid halv tolv så jag mötte upp henne och Frida så gick vi en liten promenad. Sen gick vi hem hit och lagade lite mat och kollade igenom gamla minnen, man saknar verkligen den tiden! Vid sex tiden drog vi bort till pastavagnen och åt där i det härliga vädret, sedan mötte vi upp Rickard o gick bort till Jakob. Vi såg på minst fyra olika filmer tror jag haha och sen var jag och tjejerna ute och gick en sväng för att köpa lite godis. Vi var väl hos Jakob till två på natten innan vi åkte hem. När vi kom hem så hittade jag två söta påskägg på min säng som Hedvig och Fanny hade varit här och lämnat med två lappar bredvid som dom hade skrivit. Så söta, blev jätte glad för det så tack mina fina tjejer det var verkligen gulligt av er!  ♥
Imorse så vaknade vi vid elva ungefär, åt frukost och sen begav tjejerna sig iväg så fick säga hej då till dom och lämna Johanna för den här gången. Det var verkligen kul att se dig igen tjejen! I sommar kommer alla tre tjejer ner så ska vi träffas hela gänget så det ser jag fram imot, hade verkligen varit jätte kul!
Pussen.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0