Easter

I suck at this!
Nu har jag inte bloggat på över en månad känns det som förutom att ha lagt in lite bilder då och då men jag känner att jag har tappat lusten lite nu, det är inte lika kul att skriva längre och jag har inte kommit på något roligt heller.. Men nu tänkte jag i alla fall lägga in ett litet inlägg.

Det är nu äntligen påsklov och bara två månader kvar i skolan om inte mindre innan vi har sommarlov och slutar 9an. Samtidigt som det ska bli sjukt skönt att lämna solberga nu så vill jag ändå inte lämna nian.. Men livet går vidare och nu har man tre år på gymnasiumet framför sig!

Ikväll blir det laserdume med hedvig, anton, jakob, peter och fanny. Girlsen mot boysen, vi kommer att äga dom så hårt! haha..
Efter det så blir det nog kanske film hemma och Jakob o mys där.

I veckan så har jag inte så mycket planerat. Johanna i från Eskilstuna kommer ner hit så jag, Frida, Rickard och Jakob ska träffa henne en dag så stannar hon här inne i stan någon natt. Stockholmarna kommer också ner så jag får träffa min söta vän Jessica igen. Det blir nog även någon tjejkväll med tjejerna nu, var väldigt länge sen sist!
Annars blir det nog bara mys med familjen och lite plugg sen får vi se vad som händer.

Hoppas att ni får ett bra lov!

PUSS




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0