Stockholm!

Hejsan!
Nu är jag hemma igen efter en härlig dag i Stockholm med min underbara klass 9C!
Vi har haft det super kul och mysigt. Vi har varit på en massa olika museum, på grönan där jag åkte nästan allting förutom Insane.. (förlåt Tove men jag mådde så dåligt så jag kunde inte åka den åt dig som jag hade lovat tyvärr :() Men jag åkte en massa andra som Frittfall, kvasten, vilda musen, jetline, extream, shop express, kärlekstunneln och så gick vi i lustiga huset. Jag mådde illa kan jag ju säga men jag bet ihop och körde ändå! ;)
Vi bodde på ett jätte mysigt vandrahem i söndermalm.
Dag 2 fick vi gå på ännu ett museum innan vi fick fritid då vi gick runt på stan och shoppade. Jag och Cornelia gick runt i en massa affärer och hon köpte ju nästan någonting i varje som vi var inne i medans jag bara köpte en tröja på monki.. Menmen, jag kände att jag inte hade behov av så mycket kläder heller så det gjorde inte så mycket. Runt sex tiden tog vi bussen in till nynäs och åkte sen båten hem. Men vi hade verkligen en underbar resa förutom att jag mådde illa, fick skavsår och blåmärken på bena! Men det är sånt som man får ta helt enkelt!

Idag har jag och Mikaela varit på Friskis och gymmat och Lovisa kollade på. Det gick väl helt okej tyckte jag men jag var inte lika duktig idag som jag var förra gången dock.
Ikväll ska jag bara vara hemma och mysa med familjen. Det är Mikaelas sista dag här på Gotland innan hon åker till Norge för att jobba i ett halvår... Jag kommer att sakna henne som bara den och jag vill inte att hon ska åka! :( Men det är sånt som man får ta här i livet.. Hon kommer i alla fall hem till jul som tur var!

Men nu måste jag plugga.. Puss hej!


I LOVE YOU



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0