Skol DM

Hola!
Ja idag var det då den årliga skoldm:et som vi har varje år. Det gick väl sådär för min del, jag hade kula och längd. I kula stötte jag kortare än sist, det blev 6.56... och i längden hoppade jag 3.45.. så ja inte gick det något vidare den här gången men jag skyller på att jag var förkyld och hade ont i höften, för det hade jag faktiskt! haha ;)
I kurinstaffeten så vann klass 9F i år igen och vi kom näst sist! yees det var ju kul..
Aja jag tyckte att det var bra kämpat av dom som sprang ändå dom var jätte duktiga :)
Men en mysig och kul dag har det varit med hela högstadiet. Det var ju sista gången i år som vi hade det nu också så det känns lite sorgligt :(

Imorgon ska jag i alla fall träffa mina söta små ungar Hedvig och Tove! Så det ska bli kul det var länge sen man såg skitungarna :)

Men nu måste jag plugga..
Pusss!
<3
2010-09-17 @ 09:01:51

hahhaa, du är duktig syster ;)

Anonym
2010-09-17 @ 17:59:39

haha tyst på dig! (a) <3

Anonym
2010-09-17 @ 17:59:49

haha tyst på dig! (a) <3




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0