Clariish!

Hola!
Idag har jag varit i skolan och haft en massa lektioner. Jag var inne på JC igår och frågade om praktik plats som jag kanske skulle få men dom ringde mig idag och sa att det inte gick eftersom att dom redan hade en praktikelev där som visade sig vara Maja Bengtsson.. haha nej jag blev inte sur. Det var synd att det inte gick för det hade varit kul att praoa där tillsammans med henne! Menmen sånt händer. Så nu fick jag lämna in min lapp ifrån skolan så får vi se vart jag hamlar. Mina val va b.la: Ica Maxi, Kapphal, Elgiganten, Rusta, Clas Ohlsson, Etage och Destination Gotland. Så vi får se vilken av dom det blir men det blir nog bra vad jag än får! :)

Efter skolan så var jag med min söjte Clara! Vi var vid piercingstudion där hon skulle kolla upp sin navelpiercing, men det tog så lång tid att vänta där så till slut gick vi och cyklade bort till reno istället där hon köpte lite godis! ;)
Sen cyklade vi hem till mig och åt god fika innan vi gick runt i kvarteret med min syster och hjälpte henne att sälja kakor. Det gick väl sådär men tre burkar fick hon sålt i alla fall! :) 

Ikväll ska jag träffa mina finaste vänner Tove och Josefine. Hedvig kunde tyvärr inte så jag får träffa henne imorgon istället. Men nu måste jag gå och äta. Pussen! 
Det var kul att se dig igen tjejen, jag har saknat mitt lilla busfrö!
syster.
2010-09-10 @ 20:37:42

fick du inte på destinationgotland? :( <3

Anonym
2010-09-12 @ 11:38:22

Nej jag ringde upp henne och hon sa att det bara fanns dom där fyra platserna som skolan har, så det gick inte :(<33




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0